Visul american împlinit cu Work and Travel

M-am înscris în acest program prin CND Management Solutions.În România, este cunoscută ca fiind una dintre cele mai serioase agenții de schimb cultural și educațional.

Programul Work and Travel se realizează cu sprijinul specialiștilor în selecția studenților eligibili, agenții de recrutare ce reprezintă sponsorii auditați de Departamentul de Stat al Statelor Unite ale Americii, asa cum este societatea CND management solutions, societate cu experiență de 8 ani în conducerea unei agenții Work and Travel, deținătoare a agenției de turism touroperatoare CND TURISM – VACANTE SPECIALE.

Participant în programul de vară Work and Travel USA este un student international la zi într-o facultate acreditată care vine în Statele Unite pentru schimb cultural de muncă și călătorie, pe o perioadă de 4 luni. Angajatorul este o companie din SUA care oferă locuri de muncă pentru studenții internaționali. De finanțarea programului se ocupă BRD prin Creditul Work and Travel.

De emiterea DS-ului (permisului de muncă) se ocupă sponsorul partener, iar de pregătirea ta pentru SUA ne ocupam noi, prietenii tăi de la Vacante Speciale.

Azi este cel mai bun moment sa decizi să iți petreci vară în State și să alegi Work and Travel vacante speciale.

Principalul scop al programului Work and Travel este acela de a familiariza studenții străini cu viața și cultura Americii moderne și de a da posibilitatea locuitorilor Statelor Unite ale Americii să înțeleagă alte culturi.

Programul Work and Travel USA este destinat studenților înscriși la cursuri de zi în universități acreditate, de stat sau particulare. Beneficiile studentului participant în programul Work and Travel USA:

• șansa de a întâlni cultura americană, de a descoperi America, de a vizita orașele preferate și a muncii pe perioada vacantei de vară pentru a câștiga banii investiți în program și a călători prin locuri de neuitat;
  • oportunitatea de a exersa limba engleză și a o îmbunătăți gratuit;
  • șansa de a câștiga o nouă perspectiva asupra vieții, de a observa propria cultură și a percepe asemănările dintre culturi ;
  • extinderea interacțiunii comerciale, îmbunatățirea cunoștințelor într-o companie globală, înțelegerea culturii de business, câștigarea experienței de muncă internațională;
  • experimentarea unor situații neobișnuite, câștigarea unor abilitați necesare traiului zilnic;
  • posibilitatea de a lega prietenii cu studenți Work and Travel din diverse tari;
  • câștigarea independentei și a maturității.

Fotografia postată de Vacante Speciale - Travel and Work&Travel Agency.Programul Work and Travel  oferă studenților posibilitatea de a trăi ,,visul american”, de a-și lărgi orizonturile și de a vedea lumea cu alți ochi.

O excursie pe cont propriu în America necesită un număr foarte mare de cheltuieli: viza sau biletul de avion sunt doi pași esențiali pentru care vei avea nevoie de un sprijin financiar. Pe lângă alergătura presupusă de însușirea vizei și toate documentele pe care le necesită, banii pot fi o problemă majoră.

Este posibil ca imaginea să conÅ£ină: cer şi în aer liberDorința mea de a participa la programul Work and Travel a apărut în anul doi de facultate deși habar nu aveam ce costuri implică un astfel de program sau ce șanse aveam eu să reușesc. Nici nu mi-am pus niciodată problema asta. Pur și simplu mi-am hrănit dorința de a ajunge în America suficient de mult încât toate celelalte lucruri să vină de la sine. În acea perioadă, am observat în jurul meu mulți studenți cărora le surâdea idee de a pleca și ei în goana visului american, însă foarte puțini dintre ei au acceptat provocarea cu adevărat.

Am ales să lucrez ca housekeeper la un hotel din Florida.

Schimbam lenjeria, ștergeam praful, curățam băile, aspiram mochetele, strângeam chiștoacele de țigară de pe peluză etc.

Lucram cinci zile pe săptămână, de la 8 dimineața până la 4 după-amiaza. Două zile îmi erau libere, dar le lucram și pe alea ca să-mi fac bani. Câteodată mai stăteam peste program, mai ales duminica, când aveam vreo 30 de camere de curățat.

În timpul programului de muncă, nu-mi luam pauză de masă, că se taxa la salariu. Preferam să mănânc niște biscuiți în timp ce lucram. Pe săptămână făceam aproape 600 de dolari, fără bacșiș. Chiar dacă era singurul meu job, mă descurcam. Faptul că nu plăteam chiria a fost un avantaj foarte mare. De obicei, chiria acolo ajunge la 120 de dolari sau chiar mai mult.

După 3 luni de muncă, înainte să plec acasă, mi-am petrecut ultimele cinci zile departe de hotel, fără să mă gândesc la câte camere am de curățat.

Pe patru dintre ele le-am petrecut în New-York cu Valentin, un prieten care terminase programul în aceeași perioadă cu mine. Ne-am propus să vizităm cele mai importante atracții turistice din zonă. Așa am ajuns să ne plimbam prin Central Park și Times Square.Am vizitat  Statuia Libertatii, Empire State Building,Muzeul metropolitan de artă și Brooklyn Bridge.

Pentru mine Work and travel în America a reprezentat o experiență profesională și personala care ma maturizat . Acum sunt mult mai încrezătoare în forțele proprii și mândră de mine ca am putut să mă integrez ușor în Lifestyle-ul american.