City break cu Christian Tour în “oraşul dragostei”

Sunt fericit !

Mi-am găsit jumătatea. Sunt pregătit să fac marele pas din viața mea.O voi cere în căsătorie pe iubita mea.Ne cunoaștem de un an de zile, ne iubim,ne înțelegem,ne respectăm și suntem suflete pereche. De șase luni locuim împreună și am decis să formăm o familie.Trebuie să mă pregătesc.Doresc să transform cererea în căsătorie într-un moment special și să-i câștig inima pentru totdeauna.Am în minte un scenariu .Știu bine ce ii place iubitei mele.Trebuie doar să planific totul.Vreau ca totul sa fie perfect .Va fi o surpriză.O voi cere în căsătorie la Paris pe Pont des Arts.Sigur o voi impresiona.

Acum că știu ce am de făcut trebuie să organizez plecarea la Paris.V-om pleca într-un city break în Paris.Trebuie să caut oferte city break.Mă interesează servici turistice de calitate și profesionalism.Nu caut neapărat ceva ieftin.Nu pot să mă risc.Am găsit city break Christian Tour .Am citit câteva impresii bune ale celor care au  optat pentru city break – uri cu ei.Se pare ca oferă standarde înalte de calitate a serviciilor turistice. Am ales să plecam vineri de pe Aeroportul Henri Coandă cu cursa de 16.35 și întoarcere duminică la 19.15 cu cazare la Hotel Arc Paris Porte D Orleans. Hotelul este situat în sudul Parisului destul de aproape de Aeroport și la 10 minute distanță de  Versailles.Am găsit ușor  cazarea pe hoteluri  Christian Tour .

Hotelul Arc Paris Porte D Orleans este o locație excelentă lângă principalele axe pariziene. Si din poze camera pare amenajată ca pentru îndrăgostiți.

Arc Paris Porte D Orleans

Am să închiriez o mașină pentru două zile, vreau să îmi fie mai ușor cu deplasarea. În Paris sunt multe locuri superbe.Timpul este scurt și vreau să ne plimbăm și să vizitam cât mai mult chiar dacă scopul călătoriei este de fapt altul.Toamna asta este superbă.Este o vreme plăcută pentru plimbări.

Sâmbătă după – amiază o voi cere de soție iar seara vom lua cina romantică în restaurantul Jules Verne situat la etajul 2 al Turnului Eiffel având Grădinile Trocadero în prin plan. Am ales aici cina fiindcă restaurantul este inclus în ghidul Michelin, ambiantă este elegantă, locul este foarte romantic..Voi face rezervare din timp să aleg o masa la fereastră.Am ales meniul : amuse bouche cu crab, jeleu de mazăre și caviar,homar cu ciuperci și salată, foie gras cu legume, biban de mare cu sparanghel și reducție de vin iar la desert prăjitură cu ciocolată Alain Ducasse . Vom servi vin alb .

Duminică ne v-om plimba prin Cartierul Montmartre, cunoscut drept locul de întâlnire al artiștilor și al iubitorilor de artă care este un spațiu cât se poate de romantic, pentru că străzile sunt înțesate de artiști care pictează în aer liber, expoziții de tablouri și alte obiecte de artă.Iubita mea este o mare iubitoare de pictură .Vom servi prânzul la un restaurant din Cartierul Montmartre și vom asculta pe Edith Piaf . În apropiere este și parcul Jehan Rictus cu zidul iubirii “Le mur des je t’aime” .Aici îmi voi săruta pasional iubita și ii voi face o declarație de dragoste care sigur o va emoționa : Nu știu ce s-ar întâmpla cu mine dacă tu nu ai exista. Mă simt cel mai fericit numai sunt cu tine , dragostea mea.

Astăzi este miercuri avem timp să ne pregătim și să plecam vineri.Nu luam prea multe bagaje sunt doar 2 zile.Am făcut rezervarea am și achitat acum totul este aranjat pană la cel mai mic detaliu. Prețul de 600 euro este foarte avantajos.Mă bucur ca Christian Tour are grije de clienți..Acum trebuie să ii lansez invitația iubitei mele.Mâine cumpăr  inelul.Noi când ne facem o surpriza scriem pe un bilețel în forma de inimioara un indiciu și punem bilețelul sub perna.Am să ii scriu un bilețel cu indiciul Paris.Ea are voie doar la două încercări să ghicească asocierea dintre cuvântul Paris și surpriză.Nu cred va ghici.

Se aude ușa , Cred ca a venit.Mai sunt câteva ore bune până ne culcam.Mă voi uita la un film. Oricum ea își mai face de lucru prin casă.

A sosit momentul , găsește biletul. Asociază bineînțeles spre surprinderea mea cuvântul Paris cu călătorie. Ups ! Am rămas mască.Am sărutat-o și am lansat invitația.

Te invit suflețelul meu dulce , în weekend  într-un city break la Paris.A spus : DAAAAAA ! Nici nu va imaginați ce sa întâmplat .Bucurie mare pe ea .Chiuia , râdea , mă ciupea etc… așa se manifesta ea când este fericita la maxim. Este exuberantă.Cu asta ma cucerit .A început să se gândească cu ce o să se îmbrace , când să facă bagajele , ce ii mai trebuie pentru drum. Agitație mare pe ea. Ne-am culcat cu mult după miezul nopții.

A sosit și ziua cea mare.Este ora 14.00.Am ajuns la Aeroport.Avionul decolează la 16.35.Zburam cu Blue Air și aterizam la 18.45 la Paris, ora Franței. Eu știu foarte bine Parisul am făcut Masteratul aici.Nu știu hotelurile prea bine ca eu am locuit în campus.V-om merge să luăm cina undeva în centru și  după vom merge și la  Moulin Rouge.

Am ajuns în Paris cu o întârziere de 15 minute.Am fost un pic zguduiți , au fost ceva turbulențe, dar suntem bine.Am închiriat o mașina și am ajuns la hotel.Nu am stat mult la recepție , am primit camera și am urcat la etajul 2 camera 211.Foarte curat și liniștit.

Arc Paris Porte D'orleans

Camera este splendidă .Ne place locația.

Nu stăm prea mult căci avem programul destul de încărcat. Acum ne plimbăm de mână pe malul Senei, este liniște și soarele abia a apus.Suntem doar noi doi și dragostea noastră. Ne sărutam, ne mai facem  câte o poză unul altuia sau câte un selfie împreună. Vor fi amintirile noaste pe care le v-om arata și nepoților. Eu sper sa ne întoarcem trei din acest city break.Chiar dacă nu am făcut încă nunta.Nu contează putem face nunta și botezul ni aceeași zi.Mâine este ziua cea mare. Îmi cer iubita de soție. Până acum totul a mers precum planul mea.Sunt extrem de mulțumit ca am ales city break cu Christian Tour.Nu m-au dezamăgit și au într-adevăr  locații de cazare atent selecționate.